VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY spoločnosti MobileGearTrade s.r.o. určené pre spotrebiteľov a podnikateľov na predaj tovaru prostredníctvom online obchodu umiestneného na internetovej adrese https://www.mobilegear.sk/ (ďalej len „Obchodné podmienky“)
- DEFINÍCIA POJMOV
- „E-shop“ – webové rozhranie umiestnené na webovej stránke dostupné na internetovej adrese https://www.mobilegear.sk.
- „Tovar“ – hnuteľná vec, ktorú je možné zakúpiť podľa aktuálnej ponuky Predávajúceho. Tovar je v E-shope zvyčajne doplnený ilustračnou fotografiou, názvom a špecifikáciou.
- „Predávajúci“ – MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, so sídlom Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe pod sp. zn.: C 389610.
- „Kupujúci“ – fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorí kúpnu zmluvu s Predávajúcim. Predmetom takto uzavretej kúpnej zmluvy je dodávka tovaru. Kupujúcim môže byť spotrebiteľ aj podnikateľ.
- „Spotrebiteľ“ – Kupujúci, ktorý uzatvára kúpnu zmluvu mimo rámec svojej podnikateľskej činnosti alebo samostatného výkonu povolania.
- „Podnikateľ“ – osoba, ktorá samostatne vykonáva na vlastný účet a zodpovednosť zárobkovú činnosť živnostenským alebo podobným spôsobom s úmyslom robiť tak systematicky za účelom dosiahnutia zisku. Na účely ochrany Spotrebiteľa sa za Podnikateľa považuje aj každá osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu súvisiacu s vlastnou obchodnou, výrobnou alebo podobnou činnosťou alebo pri samostatnom výkone svojho povolania. V neposlednom rade aj osoba, ktorá koná v mene alebo na účet Podnikateľa.
- „Objednávka“ – ponuka na uzavretie kúpnej zmluvy predložená Predávajúcemu potenciálnym Kupujúcim.
- „Kúpna zmluva“ – zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim, predmetom ktorej je predaj Tovaru za Kúpnu cenu a Náklady na doručenie. Kúpna zmluva sa spravidla uzatvára v slovenskom jazyku. Kúpna zmluva a právne vzťahy s ňou súvisiace sa riadia príslušnými zákonmi.
- „Kúpna cena“ – peňažná suma vyjadrená v eurách, ktorá je odmenou za nákup Tovaru. Kúpna cena je uvedená v aktuálnej ponuke za konkrétny Tovar, vrátane DPH, v čase uzavretia Kúpnej zmluvy.
- „Náklady na doručenie“ – zahrnujú výdavky za prepravu, balenie, manipuláciu a prípadné poistenie Tovaru pri jeho dodaní od Predávajúceho Kupujúcemu.
- „Zariadenie“ – výrobok alebo prístroj ponúkaný Predávajúcemu na odkúpenie, ktorý spĺňa podmienky stanovené Predávajúcim.
- ÚVODNÉ USTANOVENIA
- Na základe Kúpnej zmluvy sa Predávajúci zaväzuje odovzdať Kupujúcemu Tovar a umožniť mu nadobudnúť vlastnícke právo k nemu, a Kupujúci sa zaväzuje Tovar prevziať a zaplatiť zaň Predávajúcemu Kúpnu cenu.
- Tieto Obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho vyplývajúce z Kúpnej zmluvy a sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy.
- Kupujúci súhlasom s týmito Obchodnými podmienkami, či už označením ikony vo webovom rozhraní E-shopu v sekcii „Košík“ označujúcej súhlas s Obchodnými podmienkami a potvrdením oboznámenia sa s nimi, alebo podpisom potvrdzujúcim Objednávku v prípade Objednávky realizovanej mimo webového rozhrania E-shopu, potvrdzuje, že sa s Obchodnými podmienkami oboznámil a že s nimi súhlasí.
- Predávajúci môže zmeniť alebo doplniť znenie Obchodných podmienok. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté v čase platnosti predchádzajúcich Obchodných podmienok.
- OBJEDNÁVKA A OKAMIH UZATVORENIA KÚPNEJ ZMLUVY
- Všetky prezentácie Tovaru umiestnené na webovom rozhraní E-shopu majú informatívny charakter a Predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu týkajúcu sa tohto Tovaru. Fotografie Tovaru na E-shope sú ilustratívne a môžu sa líšiť od skutočného vzhľadu. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s celým popisom Tovaru a v prípade nejasností kontaktovať Predávajúceho.
- Objednávka je uskutočnená, keď:
- Kupujúci vyplní objednávkový formulár na E-shope a odošle ho. Objednávkový formulár obsahuje najmä údaje o objednanom Tovare, ktorý bol vložený do Objednávky pomocou funkcie „Kúpiť“, spôsob úhrady Kúpnej ceny Tovaru a Nákladov na doručenie podľa zvoleného spôsobu doručenia Kupujúcim.
- Kupujúci uskutoční Objednávku mimo webového rozhrania E-shopu (telefonicky, osobne alebo prostredníctvom elektronickej komunikácie). V prípade Objednávky realizovanej mimo webového rozhrania E-shopu Kupujúci oznámi Predávajúcemu požadovaný Tovar a Predávajúci na základe aktuálnej ponuky a skladových zásob túto požiadavku preverí a následne schváli. Potvrdenie objednávkového formulára zaslaného na e-mailovú adresu Kupujúceho sa uskutoční jednoduchým elektronickým podpisom, v prípade vytlačeného objednávkového formulára potom vlastnoručným podpisom povereného zamestnanca Predávajúceho.
- Kupujúci zašle Predávajúcemu písomnú Objednávku realizovanú mimo webového rozhrania E-shopu prostredníctvom elektronickej komunikácie (najmä elektronickou poštou) a potvrdí objednávkový formulár, ktorý je zaslaný na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v písomnej Objednávke.
- Pred odoslaním objednávkového formulára má Kupujúci možnosť kontrolovať a meniť údaje uvedené v Objednávke. Kupujúci je povinný uvádzať správne a pravdivé údaje.
- Kupujúci – Podnikateľ je povinný uviesť do Objednávky platné identifikačné číslo (IČO).
- Objednávku realizovanú prostredníctvom E-shopu Kupujúci odošle kliknutím na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.
- Odoslaním Objednávky Kupujúci potvrdzuje, že od Predávajúceho obdržal všetky jasné a zrozumiteľné informácie vyžadované platnými zákonmi.
- Predávajúci bezodkladne potvrdí Kupujúcemu prijatie Objednávky elektronickou poštou na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke.
- Predávajúci je oprávnený v prípade väčšieho množstva objednaného Tovaru alebo vysokej ceny Objednávky požadovať od Kupujúceho dodatočné potvrdenie Objednávky v písomnej alebo elektronickej forme.
- Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim je uzavretá v okamihu doručenia potvrdenia Objednávky elektronickou poštou na e-mailovú adresu Kupujúceho.
- Ak niektorú požiadavku uvedenú v Objednávke nemôže Predávajúci splniť, zašle Kupujúcemu elektronickou poštou pozmenenú ponuku. Táto pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy, ktorá je uzavretá potvrdením prijatia tejto ponuky Kupujúcim.
- Všetky prijaté Objednávky sú pre Predávajúceho záväzné. Kupujúci môže zrušiť Objednávku do okamihu potvrdenia Objednávky Predávajúcim, a to telefonicky alebo e-mailom.
- V prípade zjavnej technickej chyby na strane Predávajúceho pri uvedení ceny Tovaru na E-shope alebo počas objednávania nie je Predávajúci povinný dodať Kupujúcemu Tovar za chybnú cenu, a to ani v prípade, že bola Objednávka automaticky potvrdená. Predávajúci bez zbytočného odkladu informuje Kupujúceho o chybe a zašle mu elektronickou poštou pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh Kúpnej zmluvy a Kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením jej prijatia Kupujúcim na e-mailovú adresu Predávajúceho.
- Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Kúpnej zmluvy a hradí všetky náklady spojené s ich použitím (napr. náklady na internetové pripojenie).
- V prípade objednávky mimo webového rozhrania E-shopu vzniká Kúpna zmluva v okamihu podpisu objednávkového formulára.
- VÝKUP ZARIADENÍ
- Zaslaná výkupná zmluva (výkupný list) na e-mailovú adresu osoby ponúkajúcej Zariadenie na výkup nepredstavuje návrh na uzavretie zmluvy podľa príslušných zákonov.
- K návrhu na uzavretie výkupnej zmluvy a teda k ponuke dochádza až po predchádzajúcom posúdení skutočného stavu Zariadenia Predávajúcim. Do tohto okamihu je „Dohodnutá cena“ iba odhad výkupnej ceny a nepredstavuje záväzný návrh podľa príslušných zákonov.
- Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek, aj bez uvedenia dôvodu, odmietnuť výkup Zariadenia.
- Osoba ponúkajúca Zariadenie na výkup vyhlasuje, že Zariadenie nie je zaťažené právami tretích osôb a že nemá žiadne právne ani faktické vady.
- Za osoby mladšie ako 15 rokov môže konať výlučne ich zákonný zástupca. Osoba ponúkajúca Zariadenie na výkup sa pri uzavretí výkupnej zmluvy preukáže platným dokladom totožnosti; evidencia osobných údajov podlieha príslušným zákonom.
- CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY
- Kúpnu cenu spolu s Nákladmi na doručenie podľa Kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť Predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:
- v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere,
- bezhotovostným prevodom na bankový účet Predávajúceho,
- darčekovým poukazom vydaným Predávajúcim,
- odloženou platbou prostredníctvom spoločností Twisto payments a.s. a Skip Pay s.r.o., vedených príslušnými súdmi v Českej republike,
- platbou na splátky prostredníctvom spoločnosti Home Credit a.s., vedenej príslušným súdom v Českej republike.
- Ceny Tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny Tovaru sú platné počas doby ich zobrazenia vo webovom rozhraní E-shopu, resp. podľa potvrdenia povereného zamestnanca na prevádzke.
- Webové rozhranie E-shopu obsahuje informácie o nákladoch na balenie a prepravu Tovaru, ktoré platia iba v rámci územia Slovenskej republiky. Kupujúci je povinný spolu s Kúpnou cenou uhradiť aj tieto Náklady na doručenie.
- Tovar označený na E-shope označením „ušetríte“ znamená rozdiel medzi pôvodnou cenou pri uvedení Tovaru na trh výrobcom a aktuálnou Kúpnou cenou.
- Predávajúci zvyčajne nevyžaduje od Kupujúceho zálohu, avšak v prípade nedostatočného potvrdenia Objednávky môže požadovať úhradu celej Kúpnej ceny spolu s Nákladmi na doručenie pred odoslaním Tovaru Kupujúcemu.
- Pri bezhotovostnej platbe je záväzok Kupujúceho uhradiť kúpnu cenu a Náklady na doručenie splnený pripísaním príslušnej sumy na účet Predávajúceho. Pri hotovostnej platbe je záväzok splnený v okamihu odovzdania sumy poverenému zamestnancovi alebo dopravcovi. Poverený zamestnanec alebo dopravca vždy vystaví Kupujúcemu potvrdenie o platbe.
- Pri platbe v hotovosti je cena splatná pri prevzatí Tovaru. Pri bezhotovostnej platbe je cena splatná do 48 hodín od prijatia Objednávky, ak nie je dohodnuté inak.
- Poskytnuté zľavy z Kupnej ceny Tovaru nie je možné kombinovať, pokiaľ Predávajúci a Kupujúci nedohodnú inak.
- Ak je to v konkrétnom obchodnom styku obvyklé alebo ak je to stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, Predávajúci vystaví Kupujúcemu daňový doklad – faktúru týkajúcu sa platieb vykonaných na základe Kúpnej zmluvy. Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty. Daňový doklad (faktúru) vystaví Predávajúci Kupujúcemu v okamihu, keď dôjde k úhrade Kúpnej ceny spolu s Nákladmi na doručenie. Kupujúci súhlasí s tým, aby mu bol daňový doklad doručený prostredníctvom elektronickej komunikácie na oznámenú adresu Kupujúceho. V prípade uzavretia Kúpnej zmluvy v prevádzke Predávajúceho dôjde k odovzdaniu daňového dokladu do rúk Kupujúceho bezprostredne po zaplatení Kúpnej ceny a Nákladov na doručenie (po individuálnej dohode je možné zaslať aj elektronicky).
- Kúpnu cenu spolu s Nákladmi na doručenie podľa Kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť Predávajúcemu nasledujúcimi spôsobmi:
- DODANIE TOVARU A PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY
- Tovar môže byť Kupujúcemu dodaný podľa jeho voľby týmito spôsobmi:
- prostredníctvom prepravnej služby,
- osobným odberom v prevádzke Predávajúceho,
- osobným dovozom realizovaným Predávajúcim (len po predchádzajúcej dohode).
-
- Predávajúci dodá Tovar Kupujúcemu vybraným spôsobom do 14 dní odo dňa potvrdenia Objednávky.
- Predávajúci oznámi elektronickou poštou Kupujúcemu odovzdanie Tovaru dopravcovi, plánovaný termín osobného dovozu alebo možnosť osobného odberu na prevádzke Predávajúceho.
- Pri osobnom odbere, ak Kupujúci neprevezme Tovar do 7 dní odo dňa oznámenia o jeho pripravenosti na odber, považuje sa to za odstúpenie od Kúpnej zmluvy.
- Ak Kupujúci zvolí vlastný špecifický spôsob prepravy, nesie Kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s touto prepravou.
- Predávajúci dodá Tovar na miesto určené Kupujúcim v Objednávke a Kupujúci je povinný tento Tovar prevziať. Ak je potrebné z dôvodov na strane Kupujúceho Tovar doručovať opakovane alebo na inú adresu, dodatočné náklady znáša Kupujúci.
- Kupujúci je pri prevzatí Tovaru od dopravcu povinný skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a prípadné závady bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade pochybností o stave zásielky môže Kupujúci odmietnuť jej prevzatie. Takýto postup neznižuje práva Kupujúceho zo zodpovednosti za vady ani iné práva podľa všeobecných právnych predpisov.
- Pri osobnom odbere alebo pri dovoze Predávajúcim je overenie totožnosti Kupujúceho realizované:
- uvedením čísla Objednávky a celého mena a priezviska podľa fakturačných údajov alebo
- pomocou občianskeho preukazu alebo iného dokladu s fotografiou a celým menom a priezviskom.
-
- V prípade platby na pobočke bude Tovar dodaný až po zaplatení celej sumy uvedenej v Objednávke.
- V prípade osobného odberu alebo doručenia Predávajúcim sa článok 6.7 Obchodných podmienok uplatňuje obdobne. Kupujúci je povinný skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Predávajúcemu.
- Nebezpečenstvo škody na Tovare v prípade osobného odberu a dodania Tovaru Predávajúcim prechádza z Predávajúceho na Kupujúceho v okamihu prevzatia Tovaru Kupujúcim. Nebezpečenstvo škody na Tovare v prípade využitia tretej osoby v podobe dopravcu prechádza z Predávajúceho na dopravcu okamihom prevzatia Tovaru od Predávajúceho dopravcom, ak dopravca neupozorní na vady obalu a ak Predávajúci upozornil dopravcu na krehkosť Tovaru, potom nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Kupujúceho od dopravcu okamihom prevzatia Tovaru Kupujúcim. V prípade Podnikateľského Kupujúceho sa má za to, že k doručeniu došlo odovzdaním prvému dopravcovi. Doručením Tovaru prechádza nebezpečenstvo škody na Tovare na Podnikateľského Kupujúceho. Ak Kupujúci napriek tomu neprevezme Tovar akýmkoľvek spôsobom doručenia v rozpore s Kúpnou zmluvou, nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Kupujúceho v okamihu, keď Kupujúci odmietne prevziať Tovar alebo ho inak neprevezme.
- ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- Súhlasom s Obchodnými podmienkami Kupujúci berie na vedomie, že nemožno odstúpiť od Kúpnej zmluvy o poskytovaní služieb, a to v prípade zmlúv o dodávke Tovaru vyrobeného alebo upraveného podľa požiadaviek Kupujúceho; v prípade Tovaru, ktorý bol nenávratne zmiešaný s iným Tovarom alebo bol vyňatý z uzavretého obalu a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.
- V prípadoch, na ktoré sa nevzťahuje článok 7.1 Obchodných podmienok alebo v obdobnej situácii, v ktorej nie je možné odstúpiť od Kúpnej zmluvy, má Spotrebiteľ, za predpokladu, že Objednávku zadal na diaľku, právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy, a to do štrnástich (14) dní odo dňa prevzatia Tovaru, pričom ak je predmetom Kúpnej zmluvy niekoľko kusov Tovaru alebo dodanie viacerých častí, táto lehota začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej dodávky Tovaru. Cieľom tejto lehoty je umožniť Spotrebiteľovi primerane sa oboznámiť s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru. Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku zaobchádzania s Tovarom inak, ako je to nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Kupujúci nemá právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy podľa tohto článku, ak nemôže vrátiť Tovar v stave, v akom ho od Predávajúceho prevzal (vrátane prípadnej nalepenej ochrannej fólie), okrem prípadu, ak má Tovar vadu, ktorú Kupujúci zistil po otvorení obalu alebo po použití; v takom prípade sa použijú ustanovenia o odstúpení od zmluvy pre vady Tovaru. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí Spotrebiteľ zaslať Predávajúcemu v stanovenej lehote. Kupujúci môže na odstúpenie od zmluvy použiť vzor dokladu poskytnutý Predávajúcim, bližšie v kapitole 12.4 Obchodných podmienok. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže Spotrebiteľ následne zaslať na elektronickú adresu Predávajúceho, ako aj na adresu prevádzky Predávajúceho.
- V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy podľa článku 7.2 Obchodných podmienok sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje.
- V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy zo strany Spotrebiteľa podľa článku 7.2 Obchodných podmienok je Predávajúci povinný vrátiť Spotrebiteľovi Kúpnu cenu vrátane Nákladov na doručenie prijatých na základe Kúpnej zmluvy do štrnástich (14) dní od odstúpenia od Kúpnej zmluvy. Právo na vrátenie Kúpnej ceny a Nákladov na dodanie nevzniká v rozsahu akýchkoľvek doplnkových služieb alebo príplatkov, ktoré si Spotrebiteľ mohol zvoliť pri kúpe Tovaru a ak Spotrebiteľ súhlasil s poskytnutím služby pred uplynutím štrnásť (14) dňovej lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Spotrebiteľ nemá nárok najmä na vrátenie Kúpnej ceny a Nákladov na doručenie za službu aplikácie ochranného skla vrátane takto aplikovaného ochranného skla, ktorú si Spotrebiteľ zvolil. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi Kúpnu cenu a Náklady na dodanie rovnakým spôsobom, akým Predávajúci prijal Kúpnu cenu a Náklady na dodanie od Spotrebiteľa. Predávajúci môže s predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa vrátiť Kúpnu cenu a Náklady na dodanie prijaté od Spotrebiteľa aj iným spôsobom.
- Predávajúci nie je povinný vrátiť Kúpnu cenu a Náklady na dodanie prijaté od Spotrebiteľa v okamihu odstúpenia od Kúpnej zmluvy Spotrebiteľom, ale až v okamihu, keď má Predávajúci istotu, že mu bude Tovar vrátený alebo mu bol Spotrebiteľom zaslaný.
- Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy, kým Spotrebiteľ neprevezme Tovar. Článok 7.2 Obchodných podmienok sa v takom prípade použije primerane.
- Podnikateľ je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ak je Predávajúci v omeškaní s dodaním Tovaru o viac ako 30 dní od dohodnutého termínu dodania.
- Kupujúci, ktorý uzatvoril Kúpnu zmluvu v prevádzkarni Predávajúceho, nie je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy vo vzťahu k Tovaru, ktorý bol dodaný riadne, včas a bez vád.
- Predávajúci je oprávnený požadovať od Spotrebiteľa náhradu za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom iným spôsobom, ako je nevyhnutné s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.
- V prípadoch, kedy Predávajúci spolu so zakúpeným Tovarom poskytuje Kupujúcemu dar, je táto darovacia zmluva uzatvorená s odkladacou podmienkou. Ak Kupujúci odstúpi od Kúpnej zmluvy, darovacia zmluva zaniká a Kupujúci je povinný dar spolu s Tovarom vrátiť Predávajúcemu. To platí aj pre všetko bezdôvodné obohatenie, ktoré Spotrebiteľ získal.
- ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A REKLAMÁCIA
- Záručná lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia (ďalej len „Reklamácia“) je 12 mesiacov odo dňa prevzatia Tovaru Spotrebiteľom pre použitý Tovar. V prípade vybavenia Reklamácie formou výmeny Tovaru sa nová lehota neuplatňuje, rozhodujúca je lehota odo dňa prevzatia pôvodného Tovaru Spotrebiteľom.
- V prípade zakúpenia služby „záruka navyše“ sa lehota na uplatnenie Reklamácie predlžuje o počet mesiacov uvedený v popise danej služby.
- V prípade nového a nerozbaleného Tovaru je lehota na uplatnenie Reklamácie 24 mesiacov.
- Ak sa vada prejaví do jedného (1) roka od prevzatia nového Tovaru Kupujúcim, považuje sa Tovar za vadný už v čase prevzatia. Táto lehota neplynie počas obdobia, keď Kupujúci nemôže Tovar používať z dôvodu vybavovania Reklamácie. To platí len v prípade, ak Kupujúci reklamoval vadu oprávnene.
- Kupujúci môže u Predávajúceho uplatniť v lehote na uplatnenie Reklamácie podľa svojho požiadavku nárok na bezplatné odstránenie vady alebo výmenu, na primeranú zľavu z Kúpnej ceny alebo od Kúpnej zmluvy odstúpiť, ak to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané (najmä ak nie je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu), Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady opravou alebo výmenou. To platí len v prípade, že Kupujúci vady vytkol bez zbytočného odkladu.
- Ak má Tovar aj po oprave tú istú vadu, môže Kupujúci požadovať zľavu z Kúpnej ceny alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy. Nárok Kupujúceho na zľavu z Kúpnej ceny alebo odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa riadi podľa príslušných zákonov.
- Predávajúci nie je povinný vyhovieť nároku Kupujúceho, ak preukáže, že Kupujúci vedel o vade Tovaru pred jeho prevzatím alebo ju sám spôsobil.
- Záruka sa nevzťahuje najmä na poškodenia vzniknuté:
- Mechanickým poškodením,
- Poškodením, hoci len časti Tovaru počítačovým vírusom,
- Elektrickým prepätím,
- Neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o Tovar,
- Poruchou prejavujúcou sa u neautorizovaného softvéru,
- Poškodením nadmerným používaním, zaťažením,
- Vykonaním nekvalifikovaného zásahu okrem Predávajúceho alebo osoby určenej Predávajúcim,
- Úpravou Tovaru Kupujúcim,
- Chybne vykonaným upgradom BIOS-u alebo iného softvéru,
- Poškodením vyššou mocou alebo prírodnou katastrofou,
- Použitím nesprávneho alebo neoriginálneho príslušenstva.
- Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté v dôsledku bežného opotrebenia alebo nedodržania návodu na použitie.
- Jednotlivé návody na použitie sú trvalo dostupné elektronicky na https://support.apple.com/sk-sk?cid=gn-ols-home-hp-tab, v písomnej forme v prevádzke Predávajúceho v Břeclavi alebo budú na požiadanie zaslané Kupujúcemu v papierovej alebo elektronickej forme.
- V prípade predávaného použitého Tovaru Predávajúci nezodpovedá za vady zodpovedajúce mieru doterajšieho používania alebo opotrebenia. V prípade Tovaru predávaného za zníženú cenu Predávajúci nezodpovedá za vady, pre ktoré bola dohodnutá znížená cena a o ktorých bol Kupujúci vopred informovaný.
- Predávajúci ďalej nezodpovedá za vady, ktoré nie je možné uplatniť v rámci záruky (Reklamácie) u výrobcu Tovaru (t. j. najmä vodotesnosť).
- Kupujúci pri odovzdaní Tovaru slúžiaceho na ukladanie údajov (mobilný telefón, počítač atď.) na Reklamáciu zabezpečí vytvorenie zodpovedajúcej zálohy potrebných údajov. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadnú stratu, poškodenie alebo zneužitie údajov uložených na tomto Tovare. Kupujúci berie na vedomie, že ak je Reklamácia vybavená výmenou Tovaru, pôvodný Tovar s uloženými údajmi sa Kupujúcemu nevráti.
- Predávajúci je oprávnený zamietnuť Reklamáciu, ak je Tovar zabezpečený heslom alebo iným podobným spôsobom zabezpečujúcim prístup do vnútorného systému Tovaru a Kupujúci pri uplatnení Reklamácie toto zabezpečenie neodstránil alebo neposkytol potrebné údaje na odstránenie tohto zabezpečenia.
- Predávajúci je ďalej oprávnený Reklamáciu zamietnuť, ak je na Tovare aktivovaná služba proti krádeži (najmä Apple Find my iPhone/MacBook) a Kupujúci túto službu neodstránil.
- Predávajúci je oprávnený Reklamáciu zamietnuť, ak je Tovar znečistený tak, že nespĺňa základné hygienické predpoklady pre bezpečné zaobchádzanie počas posudzovania vady. V menej závažných prípadoch môže Predávajúci po predchádzajúcom súhlase Kupujúceho účtovať poplatok za čistenie.
- Kupujúci je povinný uplatniť Reklamáciu u Predávajúceho alebo osoby určenej Predávajúcim bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Ak tak Kupujúci urobí písomne alebo elektronicky, musí uviesť svoje kontaktné údaje, popis vád a požiadavku na spôsob vybavenia Reklamácie. Reklamovaný Tovar bude Predávajúci kontrolovať len na vady, ktoré Kupujúci oznámi Predávajúcemu.
- Pri oznámení vady alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady je Kupujúci povinný oznámiť Predávajúcemu, aké právo (spôsob vybavovania Reklamácie) si zvolil. Zmena voľby práva bez súhlasu Predávajúceho je možná len vtedy, ak Kupujúci požiadal o opravu vady, ktorá sa ukáže ako neodstrániteľná. Ak Kupujúci nevyberie svoje právo z podstatného porušenia Kúpnej zmluvy včas, má práva ako pri nepodstatnom porušení Kúpnej zmluvy.
- Kupujúci je povinný preukázať nákup Tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Tovar musí byť pri preprave zabalený vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu, mal by byť čistý a kompletný.
- Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní, rozhodnúť o Reklamácii, prípadne o tom, či je na rozhodnutie potrebné odborné posúdenie. Informácie o stave Reklamácie oznámi Predávajúci v tejto lehote na požiadanie Kupujúcemu.
- Reklamáciu Kupujúceho, vrátane odstránenia vady, Predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do tridsiatich (30) dní od jej uplatnenia, ak sa Predávajúci a Kupujúci písomne nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Kupujúci rovnaké práva, ako keby išlo o podstatné porušenie Kúpnej zmluvy.
- Ak Predávajúci odmietne odstrániť vadu veci, Kupujúci môže požadovať primeranú zľavu z Kúpnej ceny alebo odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
- V prípade oprávnenej Reklamácie má Kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov (najmenej potrebných) vzniknutých v súvislosti s uplatnením Reklamácie. Toto právo môže Kupujúci uplatniť u Predávajúceho v lehote do jedného mesiaca od konca lehoty na uplatnenie práv z vadného plnenia.
- Ak si Kupujúci nevyzdvihne reklamovaný Tovar do 30 dní od vyzvania, môže mu byť účtované skladné vo výške 1 € za každý deň omeškania a následne bude opakovane vyzvaný. To sa týka osobného prevzatia aj prevzatia prostredníctvom prepravnej služby. Kupujúci bude v opakovanej výzve upozornený na zamýšľaný predaj a bude mu poskytnutá 60-dňová odkladná lehota na vyzdvihnutie v súlade s príslušnými zákonmi.
- Ak si Kupujúci nevyzdvihne Tovar ani v náhradnej lehote 60 dní, Predávajúci je oprávnený Tovar speňažiť. Ak sa nevyzdvihnutý Tovar speňaží a výťažok prevyšuje náklady na skladovanie a speňaženie, je Predávajúci povinný vydať Kupujúcemu zvyšný výťažok. Predávajúci zašle Kupujúcemu na jeho žiadosť konečné vyúčtovanie realizácie. Predávajúci má rovnaké práva bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho, ak je Kupujúci ťažko dosiahnuteľný alebo sa nehlási.
- INÉ PRÁVA A POVINNOSTI
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k Tovaru zaplatením celej Kúpnej ceny vrátane Nákladov na doručenie.
- Predávajúci má právo odmietnuť Objednávku, ak Kupujúci v minulosti nesplnil záväzok prevziať Tovar a zaplatiť jeho Kúpnu cenu vrátane Nákladov na doručenie.
- Kupujúci vyhlasuje, že sa pred prvým použitím zakúpeného Tovaru dôkladne oboznámil s návodom na použitie uvedeným v čl. 8. ods. 10. týchto Obchodných podmienok.
- Všetky sťažnosti Kupujúcich vybavuje Predávajúci prostredníctvom e-mailovej adresy info@mobilegear.cz. Odpoveď so stavom konkrétnej sťažnosti zašle Predávajúci Kupujúcemu na e-mailovú adresu, z ktorej sťažnosť prišla.
- Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk. Platforma pre riešenie sporov online je dostupná na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Európske spotrebiteľské centrum v SR, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, internetová adresa: http://esc-sr.sk, je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov online.
- Kupujúci odsúhlasením Obchodných podmienok preberá riziko zmeny okolností podľa príslušných zákonov.
- OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
- Predávajúci spracúva osobné údaje Kupujúceho v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 (ďalej len „GDPR“). Podrobnosti o spracovaní osobných údajov sú uvedené v samostatnom dokumente dostupnom na webovom rozhraní E-shopu alebo na adrese: https://mobilegear.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov.
- UCHOVÁVANIE COOKIES A ZASIELANIE OBCHODNÝCH INFORMÁCIÍ
- Kupujúci dáva súhlas na zasielanie obchodných informácií Predávajúceho elektronickou formou na svoju e-mailovú adresu alebo telefónne číslo.
- Pri používaní webového rozhrania E-shopu Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na svojom zariadení. V prípade, že je nákup prostredníctvom webového rozhrania E-shopu možné vykonať a záväzky Predávajúceho z kúpnej zmluvy splniť bez ukladania tzv. cookies na počítač Kupujúceho, môže Kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety odvolať.
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Tieto Obchodné podmienky platia v rozsahu a znení uvedenom na webovej stránke E-shopu v deň uskutočnenia Objednávky. Spolu s Objednávkou sú Kupujúcemu zasielané Obchodné podmienky na e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke.
- Ak sa stane niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatným alebo neúčinným, bude nahradené ustanovením, ktorého zmysel sa čo najviac približuje pôvodnému ustanoveniu. Neplatnosť jedného ustanovenia neovplyvňuje platnosť ostatných ustanovení.
- Kúpna zmluva a tieto Obchodné podmienky sú archivované Predávajúcim v elektronickej podobe a nie sú prístupné.
- Dokument pre odstúpenie od zmluvy je k dispozícii na adrese: https://mobilegear.sk/sluzby-zakaznikom/vratenie-do-14-dni.
- Ak vzťah založený Kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, riadi sa českým právom. Aplikácia Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG) sa vylučuje.
- Touto voľbou práva však nie je Spotrebiteľ – nie však Podnikateľ, zbavený ochrany, ktorú mu poskytuje právny poriadok a konkrétne ustanovenia, od ktorých sa nemožno zmluvne odchýliť a ktoré by sa v prípade nevyužitia inštitútu voľby práva inak uplatnili podľa ustanovení článku 6 ods. 1 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo 17. júna 2008 o rozhodnom práve zmluvných záväzkových vzťahov (Rím I).
- Všetky práva k webovým stránkam Predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotografií, filmov, grafiky, ochranných známok, logá a ďalšieho obsahu a prvkov, patria Predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu Predávajúceho.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do E-shopu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri používaní E-shopu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku, a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať do programového vybavenia alebo ďalších súčastí tvoriacich E-shop a používať E-shop alebo jeho časti či softvérové vybavenie spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
- Zmeny obchodných podmienok v inej ako obojstranne odsúhlasenej písomnej forme sú vylúčené.
- Ostatné otázky neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými zákonmi.
- Kontaktné údaje Predávajúceho: MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, so sídlom Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, e-mailová adresa info@mobilegear.cz, telefón +420 548 998 907, účet vedený v Komerční banke: 123-2167270247/0100.
- Neoddeliteľnou súčasťou týchto Obchodných podmienok sú aj Podmienky ochrany osobných údajov dostupné na adrese https://mobilegear.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov.
- Tieto Obchodné podmienky sa použijú, pokiaľ nie je stanovené inak. Pri poskytovaní servisných služieb sa okrem týchto Obchodných podmienok použijú aj Obchodné podmienky servisu, ktoré majú prednosť (nájdete nižšie).
- Tieto Obchodné podmienky sú platné a účinné od 12. 09. 2025 a rušia predchádzajúce znenia Obchodných podmienok.
Obchodné podmienky servisu
- ÚVODNÉ USTANOVENIA
- Obchodné podmienky pre servis a opravu mobilných zariadení spoločnosti MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, so sídlom Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe pod sp. zn.: C 389610 (ďalej len „Zhotoviteľ“).
- „Objednávateľ“ – Osoba, ktorá so Zhotoviteľom uzavrela zmluvu o dielo.
- „Mobilné zariadenie“ – Za mobilné zariadenie sa na účely týchto obchodných podmienok považujú mobilné telefóny, tablety, inteligentné hodinky, notebooky, prenosné komunikačné prostriedky a iné obdobné zariadenia umožňujúce prenos dát, hlasu, správ či iných multimediálnych obsahov prostredníctvom bezdrôtového pripojenia alebo iných technológií.
- „Dielo“ – Za dielo sa na účely týchto obchodných podmienok považuje vykonanie servisného zásahu, opravy, údržby, diagnostiky, výmeny súčiastok či iného obdobného úkonu na Mobilnom zariadení.
- VŠEOBECNÉ SERVISNÉ PODMIENKY
- Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o dielo (ďalej len „Zmluva“) medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom, uzavretej podľa platných zákonov.
- Platí, že Zmluva je uzavretá okamihom oznámenia súhlasu Objednávateľa s Cenou Diela. Zmluva nie je uzavretá skôr, ako Zhotoviteľ fyzicky prevezme Mobilné zariadenie od Objednávateľa.
- Zhotoviteľ vykoná Dielo v rozsahu dohodnutom v Zmluve. Zhotoviteľ je oprávnený vykonanie Diela kedykoľvek odmietnuť.
- Zhotoviteľ nijakým spôsobom neručí za dáta uložené v Mobilnom zariadení Objednávateľa. Objednávateľ pred odovzdaním Mobilného zariadenia slúžiaceho na ukladanie dát (mobilný telefón, počítač a pod.) Zhotoviteľovi na vykonanie Diela zabezpečí vytvorenie príslušnej zálohy potrebných dát. Zhotoviteľ nenesie zodpovednosť za prípadnú stratu, poškodenie či zneužitie dát uložených na Mobilnom zariadení. Objednávateľ berie na vedomie, že ak je Dielo vykonané výmenou niektorej súčiastky slúžiacej na ukladanie dát, budú všetky dáta uložené na vymenenej súčiastke nenávratne stratené.
- Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu po odovzdaní skontrolovať, prípadne zaevidovať vonkajší stav opravovaného zariadenia.
- Zhotoviteľ neručí za akékoľvek nedostatky či stratu funkčnosti spôsobené predchádzajúcou neodbornou inštaláciou alebo použitím neoriginálnych súčiastok v Mobilnom zariadení osobou odlišnou od Zhotoviteľa.
- Ak sa Zhotoviteľovi nepodarí vykonať Dielo z technických dôvodov, bude Mobilné zariadenie uvedené do pôvodného stavu iba v prípade, že je to technicky možné. To platí aj v prípade odstúpenia od Diela.
- Zhotoviteľ pred uzavretím Zmluvy oznámi Objednávateľovi predpokladaný časový rozsah vykonania Diela. Ak nebude v možnostiach Zhotoviteľa dodržať tento časový rozsah, je povinný bezodkladne po zistení tejto skutočnosti kontaktovať Objednávateľa. Objednávateľ bez ďalšieho súhlasí s predĺžením časového rozsahu vykonania Diela na dvojnásobok pôvodne oznámeného rozsahu.
- Objednávateľ, ktorý uzavrie so Zhotoviteľom Zmluvu osobne na prevádzke, má možnosť so Zhotoviteľom dodatočne dohodnúť spoplatnenú službu „Express care“, pri ktorej Zhotoviteľ vykoná Dielo prednostne, najneskôr do 60 minút. Tým nie je dotknutý bod 2.8 Všeobecných servisných podmienok.
- Objednávateľ berie na vedomie, že Zhotoviteľ nezodpovedá a neručí za akékoľvek náklady, ktoré vzniknú v súvislosti s vykonávaním Diela, t. j. ušlý zisk, telefonické poplatky, internetové pripojenie a pod.
- Zhotoviteľ pri prevzatí zariadenia nevykonáva dôkladnú kontrolu Mobilného zariadenia, najmä ho nedemontuje, nekontroluje vnútorné poškodenie a vnútorné komponenty. Zhotoviteľ nezodpovedá za vnútorné poškodenie, poruchy a chýbajúce súčiastky a iné vady, ktoré boli odhalené až počas vykonávania Diela.
- Objednávateľ berie na vedomie, že v prípade vykonania Diela, ktorého predmetom je okrem iného aplikácia tesnenia na zaistenie vodotesnosti, bude Mobilné zariadenie preventívne chránené proti poliatiu tekutinou a prachu. Táto ochrana nie je trvalá a Objednávateľ preto berie na vedomie, že Mobilné zariadenie môže stratiť odolnosť proti vode a prachu. Objednávateľ zároveň vyhlasuje, že bol na túto skutočnosť pred uzavretím Zmluvy Zhotoviteľom upozornený.
- Objednávateľ berie na vedomie, že pri vykonávaní Diela spočívajúceho v oprave Wi-Fi prijímača môže dôjsť k poškodeniu inej súčiastky a vykonanie Diela nemusí byť úspešné. V takom prípade je možné, že nebudú funkčné aj ďalšie funkcie Mobilného zariadenia. Objednávateľ vyhlasuje, že na túto skutočnosť bol Zhotoviteľom výslovne upozornený. Zhotoviteľ za takto vzniknutú škodu nenesie zodpovednosť.
- Objednávateľ pri vykonaní Diela spočívajúceho vo výmene batérie berie na vedomie, že pri novších typoch Mobilných zariadení nemusí funkcia „Kondícia batérie“ fungovať. Objednávateľ ďalej vyhlasuje, že bol na túto skutočnosť upozornený. Viac informácií tu. Objednávateľ zároveň vyhlasuje, že bol na túto skutočnosť pred uzavretím Zmluvy Zhotoviteľom upozornený.
- Objednávateľ je povinný pred uzavretím Zmluvy odovzdať Zhotoviteľovi kód alebo iný zabezpečovací prvok na odomknutie Mobilného zariadenia, deaktivovať ochranu alebo uviesť Mobilné zariadenie do továrenského nastavenia. Ak Zhotoviteľ počas vykonávania Diela zistí, že táto podmienka nie je splnená, je povinný kontaktovať Objednávateľa a vyzvať ho na vykonanie potrebných úkonov. Ak Objednávateľ neodstráni uvedené nedostatky ani v primeranej lehote 7 dní, je Zhotoviteľ oprávnený vykonanie Diela odmietnuť. Tým nie je dotknuté právo Zhotoviteľa na úhradu pomernej Ceny Diela.
- Objednávateľ berie na vedomie, že po vykonaní Diela nie je možné vrátiť Mobilné zariadenie do pôvodného stavu.
- Ak si Objednávateľ neprevezme Dielo po vyzvaní do 30 dní, bude mu účtované skladné vo výške 1 € za každý začatý deň a následne bude opakovane vyzvaný. To sa týka osobného prevzatia aj prevzatia prostredníctvom prepravnej služby. V opakovanej výzve bude Objednávateľ upovedomený o zamýšľanom predaji a zároveň bude stanovená náhradná lehota 60 dní na vyzdvihnutie v súlade s príslušnými zákonmi.
- Ak si Objednávateľ nevyzdvihne Dielo ani v náhradnej lehote 60 dní, bude Zhotoviteľ oprávnený Dielo speňažiť. Ak dôjde k speňaženiu nevyzdvihnutého Diela a výťažok bude vyšší než náklady spojené s uskladnením a samotným speňažením, je Zhotoviteľ povinný vyplatiť zvyšný výťažok Objednávateľovi. Zhotoviteľ zašle Objednávateľovi na vyžiadanie konečné vyúčtovanie za uskutočnené speňaženie. Rovnaké práva má Zhotoviteľ bez upovedomenia Objednávateľa aj vtedy, ak je Objednávateľ ťažko zastihnuteľný alebo sa nehlási.
- PRÁVA Z VÁD
- Ak Obchodné podmienky neobsahujú odlišnú úpravu, Objednávateľovi pri vykonávaní opráv prináležia práva z vadného plnenia v rozsahu stanovenom príslušnými právnymi predpismi.
- Skutočnosti, na ktoré bol Objednávateľ vopred upozornený, nezakladajú žiadne práva z vadného plnenia.
- Objednávateľ je povinný oznámiť Zhotoviteľovi vadu Diela bez zbytočného odkladu po tom, čo ju zistil alebo pri náležitej pozornosti zistiť mal.
- Zhotoviteľ nenesie zodpovednosť za iné vady, než tie, ktoré súvisia s vykonaním Diela.
- Právam Objednávateľa z vadného plnenia nebude vyhovené, ak Mobilné zariadenie ponesie zjavné známky oxidácie tekutinou či mechanického poškodenia alebo bude vykazovať známky zásahu iného neautorizovaného servisu.
- Objednávateľ berie na vedomie, že technická povaha Diela neumožňuje okamžité posúdenie zodpovednosti Zhotoviteľa za vady. Zhotoviteľ je však povinný posúdiť vadu Diela a rozhodnúť o nej najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.
- Zhotoviteľ nenesie zodpovednosť za vady vzniknuté používaním Mobilného zariadenia v rozpore s návodom výrobcu.
- V prípade vybavenia vád Diela opravou Mobilného zariadenia platia primerane ustanovenia týchto Obchodných podmienok, vrátane všetkých rizík.
- CENA DIELA
- Cena Diela bude stanovená orientačne na základe predpokladaného rozsahu práce, použitého materiálu a náhradných súčiastok nevyhnutných na vykonanie Diela (ďalej len „Cena“). Cena Diela je oznámená Objednávateľovi pred uzavretím Zmluvy.
- Zhotoviteľ si vyhradzuje právo na navýšenie Ceny, ak počas vykonávania Diela zistí potrebu rozsiahlejších prác, použitia ďalších súčiastok alebo iných nevyhnutných nákladov.
- Ak skutočná cena presiahne Objednávateľom odsúhlasenú Cenu o viac než 20 %, je Zhotoviteľ povinný pred pokračovaním v Diele vyžiadať si od Objednávateľa súhlas s navýšenou Cenou. Ak Objednávateľ neudelí súhlas s navýšenou Cenou, vykoná Zhotoviteľ s ohľadom na stav zariadenia všetky rozumné a vhodné kroky za účelom uvedenia Mobilného zariadenia do stavu, v ktorom môže byť odovzdané Objednávateľovi, pričom náklady pokrýva pôvodne odsúhlasená Cena a po ich vykonaní Mobilné zariadenie vráti Objednávateľovi. Postupom podľa predchádzajúcej vety nie je dotknutý nárok Zhotoviteľa na zaplatenie pôvodne odsúhlasenej Ceny Diela.
- Ak Objednávateľ odmietne prevedenie Diela potom, čo Zhotoviteľ už vykonal časť Diela, alebo ak nie je možné Dielo vykonať či dokončiť (závadu nemožno odstrániť), je už vykonaná časť Diela spoplatnená podľa rozsahu a aktuálne platného cenníka tu.
- Ak Objednávateľ s navýšením ceny súhlasí, bude Dielo dokončené za novo stanovenú cenu. Súhlas môže byť udelený písomne, elektronicky alebo iným preukázateľným spôsobom.
- Ak Objednávateľ odmietne zaplatiť Cenu Diela, je Zhotoviteľ oprávnený využiť zadržiavacie právo a zariadenie Objednávateľovi až do zaplatenia celej Ceny Diela nevydá.
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Tieto obchodné podmienky platia v rozsahu a znení, ktoré je uvedené na internetových stránkach E-shopu alebo na vyžiadanie v tlačenej verzii v prevádzke. Zhotoviteľ je oprávnený obchodné podmienky podľa svojho voľného uváženia zmeniť, nahradiť novými alebo zrušiť. Záväzok založený Zmluvou sa však až do svojho zániku riadi obchodnými podmienkami účinnými ku dňu uzavretia Zmluvy.
- Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatného ustanovenia nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení obchodných podmienok.
- Zmluva vrátane obchodných podmienok uzavretá prostredníctvom webového rozhrania E-shopu je archivovaná Zhotoviteľom v elektronickej podobe a nie je prístupná.
- Kontaktné údaje Predávajúceho: MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, so sídlom Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, e-mailová adresa info@mobilegear.cz, telefón +420 548 998 907, účet vedený v Komerční banke: 123-2167270247/0100..
- Tieto Obchodné podmienky servisu sa vzťahujú výlučne na poskytovanie servisných služieb. V otázkach tu neupravených sa použijú Všeobecné obchodné podmienky (nájdete vyššie).
- Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 12. 09. 2025.