Reklamácia
Niečo nie je v poriadku? Samozrejme, že urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vám pomohli.
Najprv si skontrolujte ustanovenia o reklamáciách v poistných podmienkach, aby ste sa uistili, že máte nárok na reklamáciu. A pripravte si doklad o kúpe. Budete potrebovať číslo objednávky a číslo faktúry, aby ste si mohli stiahnuť protokol, ktorý priložíte k reklamovanému zariadeniu.
Balík s reklamovanou elektronikou a vytlačenou správou nám pošlite balíkovou poštou:
Poštový kód spätnej zásielky: 97038334
alebo priamo na adresu:
MobileGear Ltd.
Národního odboje 793/14
690 02 Břeclav
Občas sa stane, že dostaneme telefón, ktorý má len softvérovú chybu. Správa sa váš iPhone podozrivo? Aby sme vám ušetrili cestu na poštu, pripravili sme pre vás návod, ako preinštalovať softvér telefónu.
Pomohlo to? Ak problémy stále pretrvávajú, reklamáciu pravdepodobne nedostanete.
Tu zadajte číslo objednávky a číslo faktúry. Po odoslaní formulára vám vygenerujeme protokol.